diplomsko delo
Ana Ljubić (Avtor), Eva Jereb (Mentor)

Povzetek

Diplomsko delo obravnava raziskavo glede motivacije za izobraževanja in delo v marketinškem podjetju. V teoretičnem delu smo predstavili različne opredelitve pojma motivacija. Opisali smo različne motivacijske teorije, kot so teorija Maslowa, Herzbergova dvofaktorska teorija, Teorija X in Y, Vroomova motivacijska teorija, McClellandova motivacijska teorija in Hackman-Oldhamov model. Nato smo predstavili tudi motivacijo zaposlenih za delo in motivacijske dejavnike. V nadaljevanju teoretičnega dela smo se lotili opredelitve pojmov izobraževanja, nalog in ciljev izobraževanja ter izzivov pri izobraževanju zaposlenih. Teoretični del smo zaključili z opisom motivacije za izobraževanje. Po teoretičnem delu je sledila raziskava, ki smo jo opravili s spletnim anketnim vprašalnikom. Z raziskavo smo odgovorili na določena vprašanja, ki smo si jih zastavili na začetku. Ugotovili smo, da zaposlene za izobraževanje najbolj motivirata karierni razvoj in osebno zadovoljstvo, za delo pa jih najbolj motivirata nagrada za uspešnost in dobro plačilo. Zaposleni se strinjajo, da motivacija vpliva na njihovo delo, večina jih meni tudi, da so dovolj motivirani za delo. Za izobraževanje jih demotivirajo visoki stroški izobraževanja, to, da podjetje ne omogoča izobraževanja vsem, ter preobremenjenost s službenimi obveznostmi.

Ključne besede

motivacija;izobraževanje;kadri;marketinško podjetje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [A. Ljubić]
UDK: 331.108
COBISS: 105489923 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 321
Št. prenosov: 53
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Motivation of employees for education and work in a marketing company
Sekundarni povzetek: This thesis deals with research on motivation for education and work in a marketing company. In the theoretical part, we presented different definitions of the term motivation. We described various motivational theories such as Maslow’s theory, Herzberg’s two-factor theory, Theory X and Y, Vroom’s motivational theory, McClelland’s motivational theory, and the Hackman-Oldham model. We also presented the motivation of employees for work and motivational factors. In the continuation of the theoretical part, we defined the concepts of education, tasks and goals of education and challenges in employee education. We concluded the theoretical part with a description of motivation for education. The theoretical part was followed by a survey conducted with an online questionnaire, through which we received answers to our questions. We found that employees are most motivated for education by career development and personal satisfaction. For work they are motivated by a reward for success and good salary. Employees agree that motivation affects their work, and most of them also believe that they are motivated enough for work. They are demotivated for education by the high costs of education and the fact that the company does not provide education for everyone. They also pointed out the overburdening of work obligations.
Sekundarne ključne besede: Usposabljanje zaposlenih;Motivacija (psihologija);
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede
Strani: VI, 47 f.
ID: 14762634
Priporočena dela:
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih sistemov
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih procesov