diplomsko delo
Jerneja Kuglar (Avtor), Mihaela Brumen (Mentor)

Povzetek

V diplomskem delu predstavljamo stališča študentov predšolske vzgoje do poučevanja tujega jezika v predšolskem obdobju. V teoretičnem delu predstavljamo vlogo poučevanja tujega jezika, opisujemo stanje zgodnjega poučevanja tujega jezika v Sloveniji in v nekaterih drugih državah ter predstavljamo pregled predmetnikov pedagoških fakultet, oddelkov za predšolsko vzgojo Univerze v Mariboru, Ljubljani in na Primorskem. Prav tako opisujemo trenutno stanje vključevanja tujega jezika v vrtec in pregled nekaterih sodobnih raziskav o stališčih študentov, vzgojiteljev, staršev o vključevanju tujega jezika v predšolsko obdobje. Empirični del diplomskega dela prikazuje rezultate opravljene raziskave, kjer študenti predšolske vzgoje pedagoških fakultet, Univerze v Mariboru in Univerze na Primorskem, podajo stališča o učenju in poučevanju tujega jezika v predšolskem obdobju. Rezultati prikazujejo, da se študenti večinoma (55,7 %) strinjajo z obveznim poučevanjem tujega jezika v vrtcih. Nekateri bi ga raje ponudili kot obogatitveno dejavnost. Stališča študentov niso odvisna od izbire pedagoške fakultete, nobena fakulteta v času študija predšolske vzgoje ne omogoča pridobitve ustreznih kompetenc za poučevanje tujega jezika v zgodnjem obdobju.

Ključne besede

diplomska dela;stališča študentov;učenje tujega jezika v predšoslkem obdobju;Pedagoška fakulteta;celosten razvoj;kurikulum za vrtce;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [J. Kuglar]
UDK: 373.2:81'243(043.2)
COBISS: 107477251 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 166
Št. prenosov: 17
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Students' attitudes from the three faculties towards foreign language learning in preschool
Sekundarni povzetek: The following dissertation presents the viewpoints of preschool education students towards foreign language teaching in the preschool period. The theoretical part presents the role of foreign language teaching, describes the state of early foreign language teaching in Slovenia and some other countries, and presents the overview of the curricula at the Faculty of Education, departments for preschool education at the universities of Maribor, Ljubljana and Primorska. Also, it defines the current state of early foreign language teaching integration in kindergartens and the overview of certain modern researches on the viewpoints of students, teachers and parents on including foreign language in the preschool period. The empirical part depicts the results of a concluded research, where students of preschool education at the university of Maribor, Ljubljana and Primorska give their opinion on learning and teaching foreign language in the preschool period. The results show that the students mostly (55.7%) comply with obligatory foreign language teaching in kindergartens. However, some students would like to offer it as enrichment activity. The viewpoints do not vary based on the students' choice of faculty, and no faculty offers the acquisition of adequate competences for early period foreign language teaching during the study of preschool education.
Sekundarne ključne besede: student's viewpoints;preschool period foreign language learning;Faculty of Education;overall development;kindergarten curriculum;Učenje in poučevanje;Jeziki;Predšolski otroci;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (VIII, 63 str.))
ID: 14828775