Povzetek

Good and poor readers - what can we learn from the structural analysis of their reading comprehension

Ključne besede

Ni podatka o ključnih besedah

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
UDK: 372.4
COBISS: 6637385 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0827-3383
Št. ogledov: 637
Št. prenosov: 90
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: reading;comprehension;primary school;Slovenia;branje;razumevanje;osnovna šola;Slovenija;
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 37-51
Letnik: ǂLetn. ǂ18
Zvezek: ǂšt. ǂ2
Čas izdaje: 2003
ID: 1483483