Povzetek

Ali so konstruktivistične teorije učenja in znanja lahko osnova za sodoben pouk?

Ključne besede

konstruktivizem;oblike pouka;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
UDK: 37.015.3
COBISS: 7684169 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0038-0474
Matična publikacija: Sodobna pedagogika
Št. ogledov: 864
Št. prenosov: 117
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: learning theory;didactics;knowledge;teorija učenja;didaktika;znanje;
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 14-27
Letnik: ǂLetn. ǂ59
Zvezek: ǂšt. ǂ4
Čas izdaje: 2008
ID: 1483834