podobnosti v različnosti
Tatjana Devjak (Urednik), Marcela Batistič-Zorec (Urednik), Janez Vogrinc (Urednik), Darija Skubic (Urednik), Sanja Berčnik (Urednik), Mateja Pšunder (Recenzent), Tatjana Vonta (Recenzent), Darija Skubic (Lektor), Tomaž Petek (Lektor), Aleksandra Hribar-Košir (Lektor)

Povzetek

Pedagoški koncept Reggio Emilia in Kurikulum za vrtce

Ključne besede

pedagogika;vzgojni sistemi;pedagoški pristop Reggio Emilia;vzgojni programi;predšolski otroci;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.01 - Znanstvena monografija
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Pedagoška fakulteta
UDK: 373.2.091.4(082)
COBISS: 252457216 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISBN: 978-961-253-052-5
Št. ogledov: 1785
Št. prenosov: 301
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Predšolska vzgoja;Zborniki;Otroški vrtci;Kurikulum;
Vrsta dela (COBISS): Zbornik
Strani: VI, 461 str.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;kinds of school providing general education;vrste šol;ki zagotavljajo splošno izobrazbo;
ID: 1484265
Priporočena dela:
, diplomsko delo visokošolskega programa
, diplomsko delo univerzitetnega študija
, diplomsko delo visokošolskega programa