student views on the acceptability of teachersʼ value-related statements about sustainability and climate change
Gregor Torkar (Avtor)

Povzetek

Live what you teach & teach what you live

Ključne besede

visoko šolstvo;okoljska vzgoja;trajnostni razvoj;podnebne spremembe;študenti;učitelji;vrednote;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
UDK: 378:502.131.1
COBISS: 9590601 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1855-9719
Matična publikacija: CEPS journal
Št. ogledov: 839
Št. prenosov: 160
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Živi tisto, kar poučuješ, in poučuj tisto, kar živiš
Sekundarne ključne besede: visoko šolstvo;okoljska vzgoja;trajnostni razvoj;podnebne spremembe;študenti;učitelji;vrednote;environmental education;student;teacher;študent;učitelj;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 45-58
Letnik: ǂVol. ǂ3
Zvezek: ǂno. ǂ1
Čas izdaje: 2013
ID: 1485170
Priporočena dela:
, student views on the acceptability of teachersʼ value-related statements about sustainability and climate change
, predavanje v okviru pobude za trajnostni razvoj Plan B za Slovenijo - Javna razprava v Državnem svetu RS, Ljubljana, 5. junij 2007