Jezik: | Angleški jezik |
---|---|
Leto izida: | 2013 |
Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
Organizacija: | UL PEF - Pedagoška fakulteta |
UDK: | 378:502.131.1 |
COBISS: |
9590601
![]() |
ISSN: | 1855-9719 |
Matična publikacija: | CEPS journal |
Št. ogledov: | 839 |
Št. prenosov: | 160 |
Ocena: | 0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sekundarni jezik: | Slovenski jezik |
---|---|
Sekundarni naslov: | Živi tisto, kar poučuješ, in poučuj tisto, kar živiš |
Sekundarne ključne besede: | visoko šolstvo;okoljska vzgoja;trajnostni razvoj;podnebne spremembe;študenti;učitelji;vrednote;environmental education;student;teacher;študent;učitelj; |
URN: | URN:NBN:SI |
Vrsta dela (COBISS): | Delo ni kategorizirano |
Strani: | str. 45-58 |
Letnik: | ǂVol. ǂ3 |
Zvezek: | ǂno. ǂ1 |
Čas izdaje: | 2013 |
ID: | 1485170 |