Povzetek

Post-crisis sports marketing business model shifts

Ključne besede

marketing;recession;sport;business models;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UP FM - Fakulteta za management
Založnik: Faculty of management
UDK: 339.138:005.311.6
COBISS: 4089559 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1581-6311
Matična publikacija: Managing global transitions
Št. ogledov: 2769
Št. prenosov: 80
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Premiki v postkriznem poslovnem modelu športnega marketinga
Sekundarne ključne besede: marketing;recesija;šport;poslovni modeli;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 171-184
Letnik: ǂVol. ǂ9
Zvezek: ǂno. ǂ2
Čas izdaje: Summer 2011
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;science and knowledge;organization;computer science;information;documentation;librarianship;institutions;publications;znanost in znanje;organizacije;informacije;dokumentacija;bibliotekarstvo;institucije;publikacije;prolegomena;fundamentals of knowledge and culture;propaedeutics;prolegomena;splošne osnove znanosti in kulture;management;menedžment;management activities;menedžerske dejavnosti;operational research (or);operacijska raziskava (or);
ID: 1492252