Melita Moretti (Avtor), Adi Moretti (Avtor), Natalija Postružnik (Avtor), Primož Škofic (Avtor)

Povzetek

S ciljem izboljšati kakovost in učinkovitost slovenske splošne gimnazije posodabljajo svoje programe in uvajajo inovativne pristope. Raziskava je pokazala, da je pri vpeljevanju posodobitev in uvajanju inovativnih pristopov šolskih programov v splošnih gimnazijah pomemben dejavnik njihovo vodenje. Namen tega prispevka je, prvič, predstaviti značilnosti vodenja šole in vpeljevanja inovacij na šolo in, drugič, obravnavati izsledke kvantitativne raziskave, ki smo jo izvedli v aprilu in maju 2011 na vzorcu slovenskih splošnih gimnazij.

Ključne besede

šole;vodenje;inovacije;učitelji;ravnatelji;splošne gimnazije;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UP FM - Fakulteta za management
UDK: 378.6:005.9
COBISS: 4637655 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1854-4231
Matična publikacija: Management
Št. ogledov: 3918
Št. prenosov: 86
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 331-349, 368
Letnik: ǂLeto ǂ 7
Zvezek: ǂšt. ǂ4
Čas izdaje: zima 2012
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;higher education;universities;academic study;visoko šolstvo;univerzitetni študij;akademski študij;science and knowledge;organization;computer science;information;documentation;librarianship;institutions;publications;znanost in znanje;organizacije;informacije;dokumentacija;bibliotekarstvo;institucije;publikacije;prolegomena;fundamentals of knowledge and culture;propaedeutics;prolegomena;splošne osnove znanosti in kulture;management;menedžment;fields of management;področja menedžmenta;
ID: 1492439