diplomsko delo
Katarina Trnovec (Avtor), Božidar Opara (Mentor)

Povzetek

Ali v osnovnih šolah ni otrok s čustvenimi in vedenjskimi motnjami?

Ključne besede

otroci s posebnimi potrebami;čustvene in vedenjske motnje;osnovna šola;inkluzija;integracija;usmerjanje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Koper
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UP PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [K. Trnovec]
UDK: 373.2:376(043.2)
COBISS: 4750551 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 3768
Št. prenosov: 188
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. na Primorskem, Pedagoška fak.
Strani: [10], 63 str.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;kinds of school providing general education;vrste šol;ki zagotavljajo splošno izobrazbo;social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;education;teaching;training of special groups of persons;special schools;vzgoja;izobraževanje in pouk posebnih družbenih skupin in oseb s posebnimi potrebami;šole s prilagojenim programom;
ID: 1492566