diplomska naloga
Urša Ramuta (Avtor), Armand Faganel (Mentor)

Povzetek

Analiza marketinškega komuniciranja dveh kozmetičnih blagovnih znamk

Ključne besede

trženje;komuniciranje;orodja;strategije;blagovne znamke;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Izvor: Koper
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UP FM - Fakulteta za management
Založnik: [U. Ramuta]
UDK: 339.138:665.58(043.3)
COBISS: 4805591 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 3261
Št. prenosov: 148
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarne ključne besede: trženje;komuniciranje;orodja;strategije;blagovne znamke;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. na Primorskem, Fak. za management
Strani: IX, 47 str. + pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;chemical technology;chemical and related industries;kemijska tehnologija;kemijske in sorodne industrije;oils;fats;waxes;adhesives;gums;resins;olja;maščobe;voski;adhezivi;gume;smole;essential oils;perfumery;cosmetics;eterična olja;parfumerija;kozmetika;
ID: 1492701