country background report
Mateja Brejc (Avtor), Mitja Sardoč (Avtor), Darko Zupanc (Avtor), Tatjana Ažman (Drugo), Gašper Cankar (Drugo), Justina Erčulj (Drugo), Sanja Gradišnik (Drugo), Alenka Jurič (Drugo), Andrej Koren (Drugo), Andrej Savarin (Drugo), Mihaela Zavašnik Arčnik (Drugo)

Povzetek

OECD review on evaluation and assessment frameworks for improving schools outcomes

Ključne besede

vodenje;izobraževanje;poročila;izobraževalni sistemi;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.12 - Končno poročilo o rezultatih raziskav
Organizacija: UP - Univerza na Primorskem
Založnik: Šola za ravnatelje
UDK: 37:005(497.4)
COBISS: 1024032894 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 3982
Št. prenosov: 13
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: 65 str.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;science and knowledge;organization;computer science;information;documentation;librarianship;institutions;publications;znanost in znanje;organizacije;informacije;dokumentacija;bibliotekarstvo;institucije;publikacije;prolegomena;fundamentals of knowledge and culture;propaedeutics;prolegomena;splošne osnove znanosti in kulture;management;menedžment;
ID: 1492897