David A. Aaker (Avtor)

Povzetek

Strategic market management

Ključne besede

management;strateški management;poslovno okolje;struktura;razvoj;strategija;trg;konkurenčnost;odnosi s strankami;investicije;smernice;analiza;strategic management;business environment;structure;development;strategy;market;competitivity;customer relationship;investments;guidelines;analysis;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Izvor: Hoboken, NJ
Tipologija: 0 - Ni določena
Organizacija: UP FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
Založnik: John Wiley & Sons
UDK: 339.138:658.8
COBISS: 912862 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISBN: 978-0-470-05623-3
Št. ogledov: 4251
Št. prenosov: 57
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: Marketing;Management;Strategic planning;
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: XIII, 322 str.
ID: 1493500
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, competitiveness and globalization
, ǂthe ǂintegration of external competencies in niche players in the IT industry