specialistično delo
Siniša Drobnjak (Avtor), Eva Jereb (Mentor)

Povzetek

E-izobraževanje je dandanes v Sloveniji postala ključna alternativa klasičnemu šolanju. Pojav prinaša tako informacijske kot organizacijske spremembe v študijskem procesu, ki so in bodo omogočile dosego boljšega sistema izobraževanja tudi na fakulteti. V specialistični nalogi, ki je sestavljena iz teoretičnega in empiričnega dela, bom predstavil vlogo e-izobraževanja na Fakulteti za organizacijske vede in izven nje. V prvem delu so podane teoretične osnove e-izobraževanja v okviru pregleda njegovih definicij ter razvoja orodij, metod in tehnik e-izobraževanja. Sistem e-izobraževanja je predstavljen v treh ključnih življenjskih segmentih: šolstvo, trg dela in civilizacijski standard. Teoretičen del je zaključen s seznanitvijo elementov e-izobraževanja v našem okolju tj. pomenom javno dostopnih točk – e točk, širokopasovnega omrežja in foruma. Empiričen del se prične z analizo obstoječega stanja e-izobraževanja na Fakulteti za organizacijske vede, nadaljuje in konča z zaključnimi misli o kombiniranem izobraževanju v študijskem procesu.

Ključne besede

e-izobraževanje;fakulteta;študenti;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Kranj
Tipologija: 2.10 - Specialistično delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [S. Drobnjak]
UDK: 378
COBISS: 6940691 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2253
Št. prenosov: 106
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Willingness of students of the Faculty of Organizational Sciences to be E - educated
Sekundarni povzetek: E-learning has become a key alternative to the classical school in Slovenia. Phenomenon provides both; information and organizational changes in the academic process, which will also enable a better education system at the faculties. In a thesis, which consists of theoretical and empirical work, I will present the role of e-learning at the Faculty of Organizational Sciences and beyond. The first part describes the theoretical basis for e-learning in the context of its review of definitions and development tools, methods and techniques of e-learning. E-learning system is presented in three key segments of life: education, labor market and the standard of civilized society. Theoretical part is completed with the introduction to elements of e-learning in our environment. Importance of public access points - e points, broadband network and forum. Empirical part begins with an analysis of the e-learning at the Faculty of Organizational Sciences; continues and ends with the final thoughts about blended learning in the study process.
Sekundarne ključne besede: - e-learning - information communication technology - faculty - students;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Specialistično delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede
Strani: 66 f.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;higher education;universities;academic study;visoko šolstvo;univerzitetni študij;akademski študij;
ID: 15295
Priporočena dela:
, diplomsko delo univerzitetnega študija
, diplomsko delo univerzitetnega študija
, ni podatka o podnaslovu
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija