magistrsko delo
Aljaž Jelen (Avtor), Tina Tomažič (Mentor), Peter Čakš (Komentor)

Povzetek

Ob vsakem pojavu novega oglaševalskega medija se vedno znova pojavijo špekulacije o pomenu in zastarelosti radijskega oglaševanja. A kljub temu radijsko oglaševanje ne upada – življenjski stil ljudi je vse hitrejši in veliko časa preživimo v avtomobilih ter na poti. Podjetja se tako še vedno poslužujejo radijskega oglaševanja, ki ga uporabljajo za ozaveščanje o obstoju podjetja, za promocijo izdelkov in storitev ter komunikacijo s potencialnimi potrošniki. V magistrski nalogi raziskujemo, kolikšen del radijskega programa trenutno zasedejo oglasni bloki, kakšne so glavne značilnosti radijskih oglasov in katere tematike oziroma vsebine oglasov se najpogosteje oglašujejo. Raziskavo in analizo oglasnih blokov smo izvedli na primeru petih najbolj poslušanih radijskih postaj na področju Slovenije.

Ključne besede

radijski oglasi;radijsko oglaševanje;radijske postaje;marketing;magistrske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [A. Jelen]
UDK: 659.1:621.396.7(043.2)
COBISS: 112758787 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 96
Št. prenosov: 20
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Comparative analysis of radio advertisements
Sekundarni povzetek: With appearance of new advertising mediums, speculations about the importance and obsolescence of radio advertising appear again and again. However, radio advertising is not declining - people's lifestyles are faster and we spend a lot of time in cars and on the road. Businesses thus still use radio advertising, which they use to raise awareness of the company's existence, promote products and services, and communicate with potential consumers. In the master's thesis, we investigate what part of the radio program advertisements currently occupy, what are the main characteristics of radio advertisements, and what topics (or content) of advertisements are most often advertised. The research and analysis of advertising blocks were carried out on the example of the five most listened radio stations in Slovenia.
Sekundarne ključne besede: radio advertisement;radio advertising;radio station;marketing;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (IX, 92 f.))
ID: 15401344