delo diplomskega projekta
Povzetek
V zaključnem delu opisujemo zunanje okolje podjetja in ga na primeru podjetja X podrobno obdelamo. V teoretičnem delu je najprej opredeljeno okolje in njegova dva segmenta, in sicer zunanje in notranje okolje. Zunanje okolje delimo na poslovno in splošno. Omenjene so tudi metode in tehnike za analizo okolja, na primeru podjetja X. Opisali smo tudi tehnologijo, ki je ena najmočnejših sil izbranega podjetja. V tem zaključnem delu so predstavljeni najpomembnejši podatki, povezani z opazovanim podjetjem, kot so zgodovina, finančni podatki, trgi, vizija in poslanstvo ter zaposleni. V zadnjem delu diplomskega seminarja sta predstavljena podoba podjetja ter njegove najmočnejše konkurenčne prednosti, narejena je SWOT analiza ter identificirane prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti. Ugotovljeno je bilo tudi, da je podjetje X družbeno odgovorno podjetje, ki skrbi za okolje. Iz analize tehnologije je bilo ugotovljeno, da ima podjetje X izjemno tehnologijo in da na tem področju na področju, na katerem deluje, ni konkurence.
Ključne besede
podjetje;poslovno okolje;zunanje okolje;notranje okolje;SWOT analiza;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2023 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta |
Založnik: |
M. Sajko |
UDK: |
005.3 |
COBISS: |
171731203
|
Št. ogledov: |
8 |
Št. prenosov: |
0 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Analysis of the business environment a case of a company in the food industry |
Sekundarni povzetek: |
In this work we describe the external environment of the company and in the case of company X we process it in detail. The theoretical part first defines the environment and its two segments, namely the external and internal environment. We divide the external environment into business and general. Methods and techniques for environmental analysis are also mentioned, in the case of company X. We also described the technology, which is one of the strongest forces of the selected company. This work presents the most important data related to the observed company, such as history, financial data, markets, vision and mission, and employees. The last part of the article presents the portrait and image of the company and the strongest competitive advantages, a SWOT analysis is made and the advantages, disadvantages, opportunities and dangers are identified. It was also found that Company X is a socially responsible company that cares about the environment. The analysis of the technology showed that Company X has exceptional technology and that there is no competitors in this field. |
Sekundarne ključne besede: |
Environment;External Environment;SWOT Analysis; |
Vrsta dela (COBISS): |
Delo diplomskega projekta/projektno delo |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak. |
Strani: |
1 spletni vir (1 datoteka PDF (III, 33 str.)) |
ID: |
15451377 |