diplomsko delo
Povzetek
Oglaševanje je vedno prisotno, čeprav se ljudje tega vedno ne zavedajo. Sploh v današnjem času medijev, ko poskušajo podjetja uporabiti vse obstoječe kanale, da bi dostavila svoje sporočilo. Je eno izmed najstarejših oblik marketinga, ki želi vplivati na ciljno skupino odjemalcev, da kupijo, prodajo ali nekaj storijo z določenim izdelkom. V tem diplomskem delu želimo ugotoviti ali oglasi vplivajo na vedenje odjemalcev in kakšen je ta vpliv. V teoretičnem delu sem najprej predstavila pojem marketinško komuniciranje in orodja, ki so del le tega. Nato sem se osredotočila na oglaševanje in medije s katerimi podjetja komunicirajo z odjemalci. V nadaljevanju sem predstavila še vedenje odjemalcev ter kateri so ti zunanji in notranji dejavniki, ki imajo vpliv na odjemalčeve nakupne odločitve.
V empiričnem delu me je zanimalo kakšen vpliv imajo oglasi na nakupne odločitve odjemalcev in kako ti dojemajo oglase.
Ključne besede
marketinško komuniciranje;oglaševanje;mediji;vedenje porabnikov;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2022 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta |
Založnik: |
N. Štrafela |
UDK: |
659.1 |
COBISS: |
125234947
|
Št. ogledov: |
5 |
Št. prenosov: |
0 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
ǂThe ǂimpact of advertising on consumer behavior |
Sekundarni povzetek: |
Advertising is always present, even though people may not be aware of it. Especially in today's time when companies are trying to use all possible media channels to deliver their message. It is one of the oldest forms of marketing that wants to influence the actions of target group of customers to either buy, sell or do something specific with their product. In this thesis we want to determine whether ads affect consumer behavior and what that impact is. In the theoretical part I presented the concept of marketing communications and the tools that are part of it. Then I focused on advertising and media channels that companies use to communicate with costumers. In the following I presented the theory of consumer behavior and what are the external and internal factors that influence the consumer's purchasing decisions. In the empirical part of this thesis I was interested in finding out how ads have an impact on consumers purchasing decisions and how they perceive ads. |
Sekundarne ključne besede: |
advertising;marketing communications;behavior;consumers;media; |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak. |
Strani: |
II, 39 str., [3] str. pril. |
ID: |
15617690 |