Povzetek

V predšolskem obdobju seznanjamo otroke s poezijo zlasti po dveh pristopih: pri tematskem pristopu posrednik branja izbira gradiva iz ljudskega slovstva in iz različnih pesniških zbirk ali antologij (v prispevku so kot primer obravnavane pesmi o medvedih); drugi pristop pa je glede na avtorja, pri katerem izbiramo več pesmi istega pesnika ali pesnice ali pripravimo avtorski knjižni kotiček (kot primer predstavimo pesniško slikanico Lile Prap Živalske uspavanke).

Ključne besede

slovenska književnost;slovenska poezija;vrtec;pesmi o živalih;knjižni kotiček;Prap;Lila;1955-;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
UDK: 373.2:821.163.6-93-1
COBISS: 86376707 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 0
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni povzetek: In the preschool period, children are introduced to poetry through two approaches in particular: a thematic approach, in which the intermediary selects material from folk literature and from different poetry collections or anthologies (e.g. poems about bears); the second is the approach according to the author, where several poems written by the same poet can be chosen or an author's book corner can be prepared (as an example, we present the poetry picture book Živalske uspavanke (Animal Lullabies) by Lila Prap).
Sekundarne ključne besede: Slovenian literature;Slovenian poetry;kindergarten;poems about animals;book corner;
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: Str. 303-310
DOI: 10.4312/Obdobja.40.303-310
ID: 15832370
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, globalno, lokalno in individualno