diplomsko delo
Valentina Teršek (Avtor), Matej Koren (Mentor)

Povzetek

Namen diplomskega dela je predstaviti preoblikovanje celostne grafične podobe podjetja. V uvodnem delu sta seznanitev s teoretičnim ozadjem oblikovanja in preučitev procesa oblikovalskega razmišljanja. V glavnem delu so predstavljeni celostna grafična podoba in njeni elementi ter se analizira stari CGP in ugotovijo njegove pomanjkljivosti. V praktičnem delu se prikaže ustvarjanje nove identitete. Prenovljena CGP nadaljuje zgodbo stare korporativne identitete, vendar je vizualno nadgrajena, bolje predstavlja dejavnosti zavoda in je uporabniku prijaznejša. Ob koncu dela je predstavljen postopek oblikovanja novega logotipa, tiskovin, promocijskega gradiva in spletne strani.

Ključne besede

grafično oblikovanje;celostna grafična podoba;logotip;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [V. Teršek]
UDK: 659.122/.126(043.2)
COBISS: 134294787 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 36
Št. prenosov: 9
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: »Studio Alp« Corporate Identity Renovation
Sekundarni povzetek: The purpose of this diploma thesis is to present the redesign of the company’s corporate identity (CI). The introductory part introduces the theoretical background of design and examines the design thinking process. The main part presents the overall graphic design and its elements, and analyzes the old CI and identifies its shortcomings. The practical part shows how to create a new identity. The redesigned CI continues the story of the old corporate identity, but is visually upgraded, better represents the institute's activities and is more user-friendly. At the end of the thesis, the process of designing the new logo, printed materials, promotional material and website is presented.
Sekundarne ključne besede: graphic design;corporate identity;logo;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (X, 3114 f.))
ID: 16196930
Priporočena dela:
, diplomsko delo (visokošolski strokovni študij - 1. stopnja)