mobilna aplikacija za vadbo doma
Mitja Kramar (Avtor), Rok Rupnik (Mentor)

Povzetek

Pri raziskavi sorodnih mobilnih aplikacij smo opazili dva trenda - kompleksne in preproste aplikacije, katere zaradi pomanjkanja funkcionalnosti uporabniku ne zagotavljajo brezhibne izkušnje. Kompleksne aplikacije s predolgimi ocenjevanji začetnega stanja in preveliko izbiro funkcionalnosti uporabnika postavijo pred klasičen problem prevelike izbire, zaradi česar se težko odloči. Pri razvoju HomeFit smo poskušali doseči zlato sredino, kompleksnost je omejena z avtomatskim določanja težavnosti vadb, vprašalnik pa je hiter in učinkovit. Ubrali smo pristop razvoja igričarske aplikacije z vpeljavo principov nagrajevanja in tekmovanja z uporabniki, česar ni bilo mogoče zaznati pri ostalih aplikacijah. Razvoj aplikacije je potekal v orodju Ionic v integraciji z ogrodjem Angular. Za zagotavljanje realno-časovnih podatkov in avtentikacijo smo poskrbeli s storitvijo Firebase.

Ključne besede

vadba doma;Ionic;Firebase;Angular;visokošolski strokovni študij;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Založnik: [M. Kramar]
UDK: 004.5:79(043.2)
COBISS: 119844355 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 50
Št. prenosov: 18
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: HomeFit: Mobile Application for Home Workout
Sekundarni povzetek: In the research of related mobile applications, we observed two trends - complex and simple applications, which lack functionalities and therefore does not provide smooth user experience. Complex ones with too long assessment of fitness level and too much choice of functionality, put user ahead of classic issue of too much choice and then has difficulties deciding. When developing HomeFit we seeked golden mean, complexity is limited with automatic determining the difficulty of exercises, and fast and effective questionnaire. We have taken approach to development of gaming applications by using principles of rewarding and competing with other users, which we did not detect in other applications. We developed application in Ionic tool, in integration with Angular framework. To ensure real time data and authentication, we used Firebase.
Sekundarne ključne besede: mobile application;home workout;Ionic;Firebase;Angular;computer science;diploma;Mobilne aplikacije;Telovadba;Računalništvo;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 1000470
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za računalništvo in informatiko
Strani: 35 str.
ID: 16243754
Priporočena dela:
, mobilna aplikacija za vadbo doma
, diplomsko delo
, diplomsko delo