magistrsko delo
Povzetek
Magistrsko delo z naslovom razvoj ročnih spretnosti učencev znotraj vsebin pri pouku naravoslovja in tehnike pri pouku na daljavo, v času epidemije COVID-19 na področju Podravja je namenjeno izpostavitvi pomembnosti razvoja ročnih spretnosti učencev, tudi v času pouka na daljavo. V teoretičnem delu predstavimo definicijo izobraževanja na daljavo, zgodovino izobraževanja na daljavo in kako poteka v Sloveniji. V nadaljevanju se osredotočimo na prednosti in slabosti le-tega in primerjamo pouk na daljavo v času korona krize z drugimi državami. Nato predstavimo osnovne značilnosti motoričnega razvoja otroka, kaj so motorične spretnosti in sposobnosti. Sledi opredelitev predmeta naravoslovje in tehnika in pregled operativnih ciljev v povezavi z različnimi gradivi pri predmetu naravoslovje in tehnika. V empiričnem delu opišemo izsledke naše raziskave, za katero smo pridobili podatke s pomočjo anketnega vprašalnika med učitelji, ki poučujejo predmet naravoslovje in tehnika, in učenci, ki obiskujejo 4. in 5. razred, osnovnih šol na področju Podravja. Ugotovili smo, da se učitelji zavedajo pomembnosti razvijanja ročnih spretnosti učencev in so se zato zavzemali tudi v času pouka na daljavo. Učenci so v času pouka na daljavo izdelovali izdelke. Predstavili bomo izhodišča za iskanje idej za izdelavo izdelka in pripravo navodil učiteljev za učence ter kako učitelji preverijo učence. Predstavili bomo tudi stališča učencev do pouka na daljavo, kako so se pripravljali na izdelavo izdelka, ali so naleteli na kakšne težave. V zaključku predstavimo izboljšave in prikažemo praktične izdelke učencev, ki so nastali v času pouka na daljavo.
Ključne besede
magistrska dela;pouk na daljavo;ročne spretnosti;naravoslovje in tehnika;epidemija COVID-19;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2022 |
Tipologija: |
2.09 - Magistrsko delo |
Organizacija: |
UM PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
[E. Hartman] |
UDK: |
37.018.43:004 :[5+62](043.2) |
COBISS: |
125491459
|
Št. ogledov: |
3 |
Št. prenosov: |
0 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Development of manual dexterity in Science class in a distance learning environment during the COVID-19 epidemic in students from the Drava Statistical Region |
Sekundarni povzetek: |
The thesis aims to point out the importance of developing students' manual dexterity, even during distance learning. The theoretical part defines distance learning, its history and how it is implemented in Slovenia. We then focus on the advantages and disadvantages of distance learning and how distance learning was carried out compared to other countries during the Corona crisis. Next, we present the basic characteristics of a child’s motor development and what motor skills and abilities are. Lastly, we present Science as a school subject and outline its operative aims in relation to different learning materials used in this subject. The empirical part describes the research results. The data was acquired using a questionnaire for Science teachers and students who attend grades 4 and 5 in elementary schools in the Drava Statistical Region. We determined that teachers realize the importance of developing manual dexterity and thus strived to do so even during distance learning. Students participated in arts and crafts during distance learning. We will present the bases for finding ideas for arts and crafts projects and preparing instructions for both teachers and students. We will also present how teachers asses the students' progress. Students' opinions, possible challenges, and their preparation for the activities will also be presented. In the conclusion, we present possible improvements to the thesis and some of the best student-made projects, created during distance learning. |
Sekundarne ključne besede: |
master theses;distance learning;manual dexterity;Science and technology;COVID-19 epidemic;Naravoslovje;Tehnika;Izobraževanje na daljavo;SARS-CoV-2 (virus);Ročne spretnosti;Podravska regija (Slovenija);Univerzitetna in visokošolska dela; |
Vrsta dela (COBISS): |
Magistrsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk |
Strani: |
1 spletni vir (1 datoteka PDF (XIII, 98 str.)) |
ID: |
16461743 |