delo diplomskega projekta
Tjaša Pulko (Avtor), Bruno Završnik (Mentor)

Povzetek

V diplomskem projektu bomo opredelili na splošno, kaj prodaja sploh je, kaj je namen in temeljni cilj vsake prodaje. Našteli bomo tudi, kakšne vrste prodaje poznamo in kako se je prodaja sploh začela. Predvsem se bomo usmerili na spletno prodajo, ki je v času covida-19 zacvetela. Na kratko opisali epidemijo, ki se nas je vse dotaknila. Kot pa že naš naslov nakazuje, bomo veliko pozornost namenili spletni prodaji, predvsem predstavili prednosti in slabosti spleta ter nato namenili več pozornosti tudi nekaterim spletnim trgovinam. Vse skupaj bomo povzeli in nekatere ugotovitve preverili s pomočjo krajše ankete, v kateri bomo anketirance spraševali, če so med epidemijo covida-19 nakupovali oblačila preko spleta in kolikokrat, katere spletne strani so uporabljali za nakup in podobno. V diplomskem projektu bomo predstavili tudi večje spletne trgovine, po našem mnenju About you, Zalando, Asos, BestSecret Farfetch in Emporium.

Ključne besede

spletna trgovina;spletno oglaševanje;spletna prodaja;družbena omrežja;Covid-19;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: T. Pulko
UDK: 658.8:004
COBISS: 131695107 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 30
Št. prenosov: 7
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Selling clothes online during the covid pandemic
Sekundarni povzetek: In the bachelor thesis, we will define what sales are in general, their purpose and the fundamental goal of every sale. We will also list all types of sales we know and describe how sales started in the first place. Our primary focus will be online sales, an area that flourished during covid-19. Besides explaining how the epidemic affected online sales, we will also present the advantages and disadvantages of the web. We will summarize everything and verify some of the findings with the help of a short survey, in which we will ask respondents about their shopping habits during covid-19. In my bachelor's project, I will also present major online stores, About you, Zalando, Asos, BestSecret, Farfetch and Emporium.
Sekundarne ključne besede: covid-19 pandemic;clothes;online stores;social media;online advertising;
Vrsta dela (COBISS): Delo diplomskega projekta/projektno delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: II, 53 str.
ID: 16519448