Marja Bešter (Avtor)

Povzetek

Razvijanje sporazumevalne zmožnosti v slovenščini je eden izmed temeljnih ciljev sodobnega pouka pri predmetu slovenščina v osnovni šoli. V prispevku so najprej predstavljeni pojmovanje in modeli sporazumevalne zmožnosti, znani iz tuje in domače strokovne literature, nato pa njeno razumevanje in način razvijanja pri pouku slovenščine, izhajajoča iz posodobljenega učnega načrta za slovenščino (2011).

Ključne besede

slovenščina;sporazumevanje;jezikovna didaktika;sporazumevalna zmožnost;pouk slovenščine;jezikovni načrti;osnovna šola;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Slavistično društvo Slovenije
UDK: 811.163.6'242'271:37.091.3
COBISS: 9328457 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0021-6933
Matična publikacija: Jezik in slovstvo
Št. ogledov: 1688
Št. prenosov: 177
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni povzetek: Developing communicative competence in Slovene is one of the principal goals of teaching Slovene based on the contemporary curriculum for primary schools. The article first presents the conception and models of communicative competence as treated in foreign and domestic literature, then the interpretation and ways of developing communicative competence in the classroom, as determined by the updated curriculum for Slovene (2011).
Sekundarne ključne besede: Slovenian language;teaching method;teaching objective;slovenščina;didaktična metoda;učni cilj;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 111-130
Letnik: ǂLetn. ǂ56
Zvezek: ǂšt. ǂ3/4
Čas izdaje: 2011
ID: 1727820