Timo Feierabend (Avtor), Ingo Eilks (Avtor)

Povzetek

Innovating science teaching by participatory action research - reflections from an interdisciplinary project of curriculum innovation on teaching about climate change

Ključne besede

akcijsko raziskovanje;kurikulum;naravoslovje;vzgoja in izobraževanje

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Pedagoška fakulteta Univerze
UDK: 37.01
COBISS: 8864073 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1855-9719
Matična publikacija: CEPS journal
Št. ogledov: 583
Št. prenosov: 156
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: science education;action research;curriculum;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;akcijsko raziskovanje;kurikulum;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 93-112
Letnik: ǂVol. ǂ1
Zvezek: ǂno. ǂ1
Čas izdaje: 2011
ID: 1729712