Alenka Lipovec (Avtor), Irena Kosi-Ulbl (Avtor)

Povzetek

V prispevku predstavljamo model za vodenje interesne dejavnosti s področja matematike in analiziramo udeležence in relacije med njimi. Posebna pozornost je namenjena izpeljavi modela na področju matematike razredne stopnje. Empirični podatki potrjujejo domnevo, da model pozitivno vpliva na dvig matematičnih dosežkov učencev tudi na področju kurikularno predpisane matematike. Dodatno je bilo ugotovljeno, da program deluje v različnih okoljih in da učinek ni bistveno odvisen od tipa udeležencev ali učnega okolja.

Ključne besede

izobraževanje;interesne dejavnosti;bodoči učitelji;razredni pouk;pouk matematike;ne zaključna dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.03 - Kratki znanstveni prispevek
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Pedagoška fakulteta
UDK: 51:37
COBISS: 16525576 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1855-4431
Matična publikacija: Revija za elementarno izobraževanje
Št. ogledov: 1415
Št. prenosov: 128
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Math club in different school settings
Sekundarni povzetek: The article presents a model for conducting math clubs at the primary school level and analyses the pupils who are involved and the relationship between them. Special attention is given to the application of a proposed model for learning mathematical concepts in the lower grades of primary school. The results of our research confirm the hypothesis that math club programs improve pupils' grades during their regular math classes. Additionally, it was confirmed that math club programs work in different school settings and do not depend on the type of pupils involved or the school environment.
Sekundarne ključne besede: education;math club activities;teachers in training;primary education;mathematics;Vzgoja in izobraževanje;Interesne dejavnosti (učenci, dijaki itd.));Matematika;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: str. 79-86
Letnik: ǂLetn. ǂ1
Zvezek: ǂšt. ǂ3/4
Čas izdaje: dec. 2008
ID: 1736999