Jerneja Herzog (Avtor)

Povzetek

Prispevek predstavlja del širše raziskave, v kateri smo obravnavali povezanost dejavnikov likovne ustvarjalnosti in njihovo medsebojno učinkovanje, izraženo v nivoju skupnih likovnoustvarjalnih sposobnosti. V prvem delu je predstavljena in opredeljena ustvarjalnost v splošnem pomenu, osvetlili smo pojem in dejavnike likovne ustvarjalnosti. Drugi del predstavlja empirični pristop k raziskovanju problema, kjer nas je zanimalo, ali obstajajo v kontroliranem vzorcu podobnosti ali razlike v dosežkih pri skupnem nivoju likovne ustvarjalnosti glede na običajno porazdelitev sposobnosti v heterogenih skupinah. Rezultati raziskave so med drugim pokazali, da so likovnoustvarjalne sposobnosti podobno razpršene kot ostale sposobnosti v heterogenih skupinah. Prav tako nismo zaznali razlike med spoloma pri porazdelitvi likovne ustvarjalnosti.

Ključne besede

izobraževanje;likovna vzgoja;likovna ustvarjalnost;osnovne šole;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.03 - Kratki znanstveni prispevek
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Pedagoška fakulteta
UDK: 73/76:373.3
COBISS: 16526856 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1855-4431
Matična publikacija: Revija za elementarno izobraževanje
Št. ogledov: 1498
Št. prenosov: 112
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Distribution of creative art abilities between pupils in primary schools
Sekundarni povzetek: The article represents a portion of a broader research that dealt with connecting factors of artistic creativity and their mutual effect, which was expressed with the level of common artistic-creative abilities. In the first part, creativity in general is presented and defined. We also threw light on the notion of artistic creativity and the factors involved in artistic creativity. The second part deals with an empirical presentation of the results of the problem-oriented research we conducted. In this research we concentrated on the similarities and differences in the results we obtained from a controlled sample. The sample was used to define the common level of artistic creativity according to the normal distribution of abilities in heterogeneous groups. The research results show that artistic-creative abilities are dispersed similarly to other abilities within the heterogeneous groups. We did not notice any difference in the distribution of artistic creativity between male and female pupils.
Sekundarne ključne besede: education;artistic creativity;art;primary schools;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: str. 87-94
Letnik: ǂLetn. ǂ1
Zvezek: ǂšt. ǂ3/4
Čas izdaje: dec. 2008
ID: 1737384