Anita Trnavčevič (Avtor), Roberto Biloslavo (Avtor), Vinko Logaj (Avtor), Boris Snoj (Avtor), Borut Kodrič (Avtor)

Povzetek

Marketinška kultura v vzgojno-izobraževalnih organizacijah

Ključne besede

izobraževanje;trženje;marketinška kultura;organizacijska kultura;meritve in vrednotenje;metodologija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UP - Univerza na Primorskem
Založnik: Moderna organizacija
UDK: 37:339.138
COBISS: 2234327 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1318-5454
Matična publikacija: Organizacija
Št. ogledov: 3120
Št. prenosov: 39
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarne ključne besede: Slovenia;education;marketing;marketing culture;organizational culture;measuring and evaluation;methodology;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. A90-A97
Letnik: ǂLetn. ǂ40
Zvezek: ǂšt. ǂ4
Čas izdaje: jul./avg. 2007
ID: 1739202