Alenka Kobolt (Avtor), Jana Rapuš-Pavel (Avtor)

Povzetek

Večperspektivni diagnostični model

Ključne besede

socialna pedagogika;socialnopedagoška diagnostika;psihosocialni pristop;sodelovalni model;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Združenje za socialno pedagogiko
UDK: 37.01
COBISS: 5909065 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1408-2942
Matična publikacija: Socialna pedagogika
Št. ogledov: 647
Št. prenosov: 132
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Multiperspective assesment model
Sekundarne ključne besede: diagnosis;assessment;diagnoza;vrednotenje;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 275-294
Letnik: ǂLetn. ǂ8
Zvezek: ǂšt. ǂ3
Čas izdaje: september 2004
ID: 1744812
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, pomen enotnega strokovnega jezika
, ni podatka o podnaslovu
, program dela z gibalno oviranim otrokom
, delo z negotovostjo