Jezik: | Slovenski jezik |
---|---|
Leto izida: | 2004 |
Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
Organizacija: | UL PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: | Združenje za socialno pedagogiko |
UDK: | 37.01 |
COBISS: | 5909065 |
ISSN: | 1408-2942 |
Matična publikacija: | Socialna pedagogika |
Št. ogledov: | 647 |
Št. prenosov: | 132 |
Ocena: | 0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
Sekundarni jezik: | Angleški jezik |
---|---|
Sekundarni naslov: | Multiperspective assesment model |
Sekundarne ključne besede: | diagnosis;assessment;diagnoza;vrednotenje; |
URN: | URN:NBN:SI |
Vrsta dela (COBISS): | Delo ni kategorizirano |
Strani: | str. 275-294 |
Letnik: | ǂLetn. ǂ8 |
Zvezek: | ǂšt. ǂ3 |
Čas izdaje: | september 2004 |
ID: | 1744812 |