| Jezik: | Slovenski jezik |
|---|---|
| Leto izida: | 2004 |
| Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
| Organizacija: | UL PEF - Pedagoška fakulteta |
| Založnik: | Združenje za socialno pedagogiko |
| UDK: | 37.01 |
| COBISS: |
5909065
|
| ISSN: | 1408-2942 |
| Matična publikacija: | Socialna pedagogika |
| Št. ogledov: | 647 |
| Št. prenosov: | 132 |
| Ocena: | 0 (0 glasov) |
| Metapodatki: |
|
| Sekundarni jezik: | Angleški jezik |
|---|---|
| Sekundarni naslov: | Multiperspective assesment model |
| Sekundarne ključne besede: | diagnosis;assessment;diagnoza;vrednotenje; |
| URN: | URN:NBN:SI |
| Vrsta dela (COBISS): | Delo ni kategorizirano |
| Strani: | str. 275-294 |
| Letnik: | ǂLetn. ǂ8 |
| Zvezek: | ǂšt. ǂ3 |
| Čas izdaje: | september 2004 |
| ID: | 1744812 |