Martina Leš (Avtor), Boris Aberšek (Avtor)

Povzetek

Sodobna programska oprema ponuja visoko interaktivno kakor tudi učinkovito učno okolje za učenje teorije sistemov in simuliranj za mnoga področja študija tehnike. Predstavljeni prispevek opisuje razvoj in izvedbo učnega pripomočka za učenje teorije linearnih sistemov, ki povezuje skripta v elektronski obliki s primeri v Matlabu in Simulinku prek grafičnega uporabniškega vmesnika za obe različici Matlaba: 5 in 6. To je grafična uporaba, ki daje študentom dodiplomskega študija pregleden in preprost pripomoček pri učenju teorije linearnih sistemov v materinem jeziku. Študentom daje osnovo za samostojno učenje in učenje na daljavo. V prispevku smo se posebno posvetili predstavitvi grafičnega vmesnika in njegove strukture, kar smo ponazorili še s primerom. Na koncu smo opravili še analizo uspešnosti različnih metod poučevanja z računalnikom.

Ključne besede

linearni sistemi;Matlab;orodja učna;računalniški program Matlab;teorija linearnih sistemov;učenje;vmesniki grafični;vmesniki uporabniški

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.03 - Kratki znanstveni prispevek
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Association of Mechanical Engineers and Technicians of Slovenia et al.
UDK: 004.42:004.5
COBISS: 5520155 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0039-2480
Matična publikacija: Strojniški vestnik
Št. ogledov: 254
Št. prenosov: 19
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Building a user interface based on MATLAB for control system studies
Sekundarni povzetek: Software technology provides a highly interactive and powerful learning environment for system theory and simulation in some engineering disciplines. This paper describes the development and implementation of an educational tool for linear systems theory that connects electronic manuscripts with examples in Matlab and Simulink through a graphical user interface for versions 5 and 6 of Matlab. This is a graphical application that offers undergraduate students additional support by presenting linear systems theory in their native language. It provides students with a foundation for independent studies and distance learning. The main focus in this paper is given to the graphical interface structure, which is ilustrated with an example. We conclude the paper with an analysis of different computer-assisted learning methods.
Sekundarne ključne besede: linear systems theory;Matlab;teaching tools;graphical user interfaces;teorija linearnih sistemov;orodja učna;vmesniki grafični;vmesniki uporabniški;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 395-403
Letnik: ǂLetn. ǂ48
Zvezek: ǂšt. ǂ7
Čas izdaje: 2002
ID: 1746995
Priporočena dela:
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa
, diplomsko delo visokošolskega študijskega programa
, zaključna naloga Razvojno raziskovalnega programa I. stopnje Strojništvo