Damjana Kocjanc (Avtor)

Povzetek

Article presents an overview of use of evaluation theory in public relations. Need for public relations evaluation is growing rapidly during last few years. Reasons for that fact could be found in the growing reputation of public relations, in dissatisfaction of managers because of untagible results of public relations, their demands for justification of growing costs for realization of public relations programmes and in other factors.

Ključne besede

odnosi z javnostmi;modeli;vrednotenje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo v Ljubljani
UDK: 659
COBISS: 19332445 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0040-3598
Matična publikacija: Teorija in praksa
Št. ogledov: 794
Št. prenosov: 110
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: public relations;model;evaluation;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 668-678
Letnik: ǂLetn. ǂ36
Zvezek: ǂšt. ǂ4
Čas izdaje: jul.-avg. 1999
ID: 1750146