Igor Saksida (Avtor)

Povzetek

Ob premikih v razumevanju pomena branja ter kurikularnem načrtovanju pouka književnosti bo potrebno ponovno opredeliti tudi smisel in podobo zaključnega preverjanja bralne sposobnosti. Članek na podlagi sodobnejših izhodišč odgovarja na vprašanje, kaj je mogoče meriti s poustvarjalnim besedilom, kakršno je šolski esej.

Ključne besede

bralna sposobnost;preverjanje;kriteriji;eseji;prenova pouka;branje;literatura;vrednotenje;srednja šola;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL FF - Filozofska fakulteta
Založnik: Slavistično društvo Slovenije
UDK: 378.882:028.02:371.26/.27
COBISS: 2963529 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0021-6933
Matična publikacija: Jezik in slovstvo
Št. ogledov: 1158
Št. prenosov: 165
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarni povzetek: Recent shifts in our understanding of the importance of reading and current work on new literary curricula call for revision of the aims and purpose of the final reading ability testing. Referring to contemporary theories, the article discusses what can be measured with recreative texts such as the scoole essay.
Sekundarne ključne besede: reading;literature;assessment;secondary school;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 51-60
Letnik: ǂLetn. ǂ44
Zvezek: ǂšt. ǂ3
Čas izdaje: december 1998/99
ID: 1751013