Milan Jurše (Avtor)

Povzetek

Prispevek obravnava proces globaliziranja mednarodnih trgov in njegove vplive na menedžment mednarodnega marketinga. Najosnovnejša dogajanja na mednarodnih finančnih trgih opozarjajo na vse večjo medsebojno povezanost in odvisnost nacionalnih gospodarstev, imajo pa tudi neposreden vpliv na mednarodne trge in marketinške strategije podjetij v procesu izgrajevanja njihovih tržnih pozicij na izbranih trgih. V prispevku so nakazani možni vplivi globalizacije trgov na slovenska podjetja in zahtevani odzivi podjetij na proces globalizacije.

Ključne besede

trženje;mednarodno trženje;globalizacija;mednarodni trg;konkurenčnost;podjetja;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: Marketing magazin
UDK: 339.13
COBISS: 4353052 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1408-1652
Matična publikacija: Akademija MM
Št. ogledov: 1298
Št. prenosov: 70
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Competitive challenges of market globalisation for Slovene companies
Sekundarni povzetek: Paper discusses the globalization process in international markets and its implication for international marketing management. Recent development in international financial markets signal the increased interdependencies and interconnectedness of national economies and international markets, and directly affect also international markets and marketing strategies of firms in their effort to build desired market position in international markets. In the paper some influences of the globalisation of markets on the Slovene companies are presented and their possible marketing responses discussed.
Sekundarne ključne besede: marketing;international marketing;globalization;international market;competitiveness;companies;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 25-42
Letnik: ǂLet. ǂ2
Zvezek: ǂšt. ǂ3
Čas izdaje: december 1998
ID: 1751105
Priporočena dela:
, iskanje priložnosti na globalnem trgu ali ustvarjanje lastnih izkušenj?
, primer tržnikov blaga široke potrošnje
, primer na blagovni znamki L'Oréal Paris