Povzetek

Vpliv kognitivne psihologije na spremembo paradigme preverjanja in ocenjevanja znanja

Ključne besede

kognitivna psihologija;pedagogika;preverjanje znanja;šolske ocene;refleksija;samoocenjevanje;ocenjevanje;odziv;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.04 - Strokovni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Društvo psihologov Slovenije
UDK: 371.26
COBISS: 2394953 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1318-1874
Matična publikacija: Psihološka obzorja
Št. ogledov: 883
Št. prenosov: 166
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: cognitive psychology;marking;feedback;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 127-141
Letnik: ǂLetn. ǂ6
Zvezek: ǂšt. ǂ4
Čas izdaje: december 1997
ID: 1751573