Gregor Torkar (Avtor)

Povzetek

V Naravoslovni solnici smo v prispevku Spremembe v ozračju in zmešnjava v glavah (Krnel, 2017) že pisali o napačnih predstavah, povezanih z globalnim segrevanjem. V tokratnem prispevku želimo na kratko orisati, kaj so podnebne spremembe, zakaj do njih sploh prihaja, kako jih zaznavamo v okolju ter kakšna bi morala biti vzgoja in izobraževanje o podnebnih spremembah.

Ključne besede

klimatologija;ozračje;podnebje;globalno segrevanje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.04 - Strokovni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
UDK: 551.583:504.7
COBISS: 134949635 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1318-9670
Št. ogledov: 12
Št. prenosov: 1
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarne ključne besede: Podnebne spremembe;Vzgoja in izobraževanje;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: str. 4-10
Letnik: ǂLetn. ǂ27
Zvezek: ǂšt. ǂ1
Čas izdaje: jesen 2022
ID: 17530967