diplomsko delo
Tatjana Kočet (Avtor), Zlatka Cugmas (Mentor), Bojan Musil (Komentor)

Povzetek

V diplomskem delu sem se ukvarjala predvsem z nadarjenostjo. Z nadarjenimi učenci se učitelji srečujejo vsakodnevno in njihova naloga je, da jih prepoznavajo in omogočajo razvoj njihovih nadpovprečnih sposobnosti, ki so največje naravno bogastvo sveta. Le ustrezno izobražen in informiran učitelj bo razvil "prava" stališča do nadarjenih učencev in njihove edukacije. V delu z nadarjenimi bo videl izziv in možnost ustvarjalnega dela, ne pa dodatne obremenitve.

Ključne besede

razredni pouk;učitelji;nadarjeni;učenci;devetletka;diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FF - Filozofska fakulteta
Založnik: [T. Kočet]
UDK: 37(043.2)
COBISS: 16656136 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 4558
Št. prenosov: 987
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Teachers and the issue of giftedness
Sekundarni povzetek: My thesis deals primarily with giftedness. Teachers encounter gifted children on a daily basis and their task is to recognise them and allow for the development of their above-average abilities, which are some of the world% s greatest assets. Only such a qualified teacher is able to develop the %right% attitudes to gifted children and their education, and can view them as both a challenge and an opportunity to be creative instead of an additional load.
Sekundarne ključne besede: giftedness;gifted pupils;nine-year primary school;teachers ۥ attitudes;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk
Strani: 95 f., [6] f. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;
ID: 17647