diplomsko delo
Nadja Borak (Avtor), Sabina Šinko (Mentor)

Povzetek

V teoretičnem delu diplomskega dela sta na podlagi strokovne literature opredeljena lutkovno gledališče in lutka. V nadaljevanju je predstavljena lutka v vrtcu, kako jo lahko uporabimo, in med drugim je podrobno opisano, kako pripraviti in izvajati lutkovno zaposlitev v vrtcu. Pri teoretičnem delu je dodano poglavje o ustvarjalnosti, lutka kot sredstvo komunikacije in povezava lutk z drugimi področji v vrtcu. Namen praktičnega dela je priprava lutkovne predstave z otroki v vrtcu. Ta del diplomskega dela nazorno prikazuje potek priprave lutkovne predstave Palček Pohajalček. Predstavljene so tako priprave za izvajanje lutkovne dejavnosti z natančno zastavljenimi cilji, potekom dela, kakor tudi evalvacije. Dodan je tudi slikovni material, ki je nastal ob izvajanju dejavnosti v vrtcu Cirkulane, v starostni skupini 3-6 let. V projekt je bila vključena tudi mlajša skupina otrok, starih 1-3 let. Projekt je zajemal deset priprav, v katere so bila vključena vsa vzgojna področja iz Kurikula. Priprava predstave je trajala tri tedne. Ob tem smo spodbujali zanimanje otrok do lutk in ustvarjanje z njimi. Otroci so z zanimanjem sodelovali prav v vseh vodenih dejavnostih, ki sem jim jih pripravila. Pri tem sem jih spodbujala, usmerjala in jim pomagala pri uresničitvi njihovih idej, predlogov, želja. S tem sem dosegla svoj namen in otrokom ponudila prijetno izkušnjo ob igri z lutko.

Ključne besede

predšolska vzgoja;vrtci;lutke;predstave;dramatizacija;projekti;ustvarjalnost;komunikacija;diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [N. Borak]
UDK: 373.2(043.2)
COBISS: 16773896 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 8959
Št. prenosov: 2079
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: FROM AN IDEA TO A PERFORMANCE (PREPARING A PUPPET SHOW WITH KINDERGARTEN CHILDREN)
Sekundarni povzetek: The theoretical part of the Thesis defines puppet theatres and marionettes, based on specialized literature. Further on descriptions about puppet usage, the arrangements and the performance of puppet theatres in kindergarten are provided. The theoretical part includes a chapter about creativity, marionettes as means of communication and the connection between marionettes and other fields in the kindergarten. The purpose of the practical part is a marionette show performance with kindergarten children. This part of the Thesis clearly presents the course of arrangements for the marionette show Palček Pohajalček. Arrangements for the marionette activities with exact goals, the course of work and evaluations are described. Added is the image material, which resulted from the performance at the Kindergarten Cirkulane in the age The project contained ten arrangements which included all educational fields from the Curriculum. The preparations for the performance were going on for three weeks. During that time interests for marionettes and working with them was stimulated. Children were participating with great interest in all guided activities which I prepared and in this way I stimulated, guided and helped them at fulfilling their ideas, suggestions and wishes. My goal was accomplished and the children were offered a pleasant experience by playing with marionettes. KEY- WORDS: preschool education, child, marionette, puppet dramatization, project, creativity, cross-field connections group 3-6. A younger group of kids, aged from 1 to 3, was also included in the project.
Sekundarne ključne besede: preschool education;child;marionette;puppet dramatization;project;creativity;cross-field connections;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Strani: 97 f.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;kinds of school providing general education;vrste šol;ki zagotavljajo splošno izobrazbo;
ID: 17690
Priporočena dela:
, dostop do predšolske vzgoje v Sloveniji in na Švedskem