diplomsko delo

Povzetek

V diplomskem delu smo preučevali vpliv individualiziranega 2-tedenskega programa na gibalni razvoj otroka. Otrok je prebolel bolezen možganskega tumorja in prestal operacijo možganov. Želeli smo ugotoviti tudi morebitne posledice otrokove bolezni na gibalni razvoj. V raziskavi je sodeloval deček, star 6 let, s prebolelim možganskim tumorjem v predšolskem obdobju. Najprej smo s testom MOT 4–6 (Zimmer, Volkamer, 1987), namenjenim pregledu motorike predšolskih otrok, starih od 4 do 6 let, zbrali podatke o otrokovih motoričnih sposobnostih. Nato smo 2 tedna vsak dan od ponedeljka do petka približno 1 uro dnevno individualno z otrokom izvajali program za spodbujanje gibalnega razvoja. Po končanem programu smo ponovno izvedli testiranje motoričnih spretnosti in ugotovili napredek na vseh področjih. Otrok je že po nekaj dneh vadbe začel kazati opazne spremembe, predvsem pri gibalni natančnosti in ravnotežju. Ugotovili smo, da je otroka pri izvajanju testa in vaj najbolj ovirala njegova prekomerna telesna teža, zaradi katere je dosegal slabše rezultate. Pri otroku je problem predvsem nezdrav način življenja in negativen odnos do gibanja. Le-tega je skozi izvajanje programa izboljšal in hkrati pridobil veliko motivacije.

Ključne besede

Predšolski otrok;gibalni razvoj;vzgojitelj;možganski tumor;MOT 4–6.;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [L. Prašnikar]
UDK: 376(043.2)
COBISS: 138017027 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 11
Št. prenosov: 1
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Development of Motor Skills in a Child Who Recovered from A Brain Tumour
Sekundarni povzetek: In diploma we studied the impact of an individualized two-week programme on child's motor development. The child recovered from a brain tumour and underwent brain surgery. We also wanted to find out the potential consequences of child's illness on motor development. A six-year-old boy, who recovered from a brain tumour during the preschool period, participated in the research. First, we collected data on the child's motor skills using the MOT 4-6 test (Zimmer, Volkamer, 1987), designed to examine the motor skills of preschool children aged from four to six years. Then, for two weeks, every day from Monday to Friday, for about one hour a day, we individually implemented the programme to stimulate motor development with the child. After the programme ended, we once again tested his motor skills, and found progress in all areas. Only after a few days of training, the child began to show noticeable changes, mostly in motor accuracy and balance. We found out, that the child's excessive body weight hindered him the most in performing the test and exercises, as a result of which he achieved worse results. It turned out, that the main problem was an unhealthy lifestyle and a negative attitude towards exercise. He improved it through the implementation of the programme and at the same time gained a lot of motivation.
Sekundarne ključne besede: Preschool child;motor development;educator;brain tumour;MOT 4-6.;Motorične sposobnosti;Otroci s posebnimi potrebami;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 0
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Pedagoška fak., Predšolska vzgoja
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (61 str., [10] str. pril.))
ID: 17698385