dilomsko delo
Melita Žajdela (Avtor), Samo Fošnarič (Mentor)

Povzetek

Naša družba se srečuje z izredno kompleksnim, težko razumljivim stanjem na področju prometne varnosti. Posledično se to kaže v kakovosti življenja ljudi, saj smo vsak dan vključeni v promet. V diplomskem delu je predstavljeno vprašanje varnih šolskih poti v občini Juršinci. Zajete so različne vsebine o zagotavljanju varnosti šolskih otrok na poti v šolo. V teoretičnem delu diplomskega dela je opisana prometna vzgoja, razvoj otroka, njegovo mišljenje v določenem obdobju in varnost šolskih otrok v cestnem prometu. Obravnavane so pomanjkljivosti v prometu in prometno-varnostnem načrtu. Empirični del zajema načine prihoda v šolo, varnost na poti, vedenje otrok na cesti, vlogo staršev, razumevanje pojma prometna varnost, in sicer ugotavljamo, kako to vpliva na spol, starost in kraj bivanja. V pomoč pri ugotovitvah sta dve anketi, izdelani posebej za starše in učence. Praktični del prikazuje dejansko stanje prometne varnosti na območju občine Juršinci. Na fotografijah so predstavljene nevarnosti, ki jih otroci srečujejo na poti v šolo. Dosedanje poti brez pločnikov, pomanjkljiva signalizacija, neurejenost avtobusnih postaj, neprimerne omejitve hitrosti predstavljajo probleme vsakemu otroku, ki hodi v šolo. Predlagali smo primernejše mesto za izstopanje otrok iz avtobusa. Načrt za varnejšo pot učencev vozačev je že izdelan. Cilj diplomskega dela je odkriti dejansko stanje varnosti šolskih otrok. Rešitve in ideje za izboljšavo sedanjih poti v šolo so predlagane v končni evalvaciji v prometno-varnostnem načrtu OŠ Juršinci. Vrisana so nevarna mesta in nevarne poti. Varnejše poti do šole so označene z zeleno barvo.

Ključne besede

razredni pouk;Juršinci;šolske poti;prenova;promet;prometna vzgoja;varnost;diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [M. Žajdela]
UDK: 37(043.2)
COBISS: 17187336 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2483
Št. prenosov: 209
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: RENOVATION OF SCHOOL WAYS IN THE JURŠINCI COMMUNE
Sekundarni povzetek: Our society meets complex and hard to understand conditions in road safety. It results in the quality of people's lives, because people take active part in traffic every day. Diploma work discusses the question of safe school routes in the Juršinci commune. Various contents to ensure road safety of pupils are included in diploma work. The theoretical part of diploma work describes traffic education, a child's development, his thinking in certain period, safety of pupils in road traffic. Deficiencies in traffic and road safety plan are described. The empirical part contains pupils' arrivals at school, road safety, children's behaviour in traffic, parental role, comprehension of the concept road safety and the impact on pupils' gender, age and home town. Two questionnaries for pupils and parents were made to help us with the findings. The practical part represents actual state of road safety in the Juršinci commune. The photos represent dangerous places on the way to school. Ways without pavements, a lack of road signs, disorderly bus stops, inappropriate speed limit represent problems to each pupil going to school. More suitable places to get off the bus are suggested. The plan for safe school route was made. The aim of diploma work is to discover actual state of pupils' safety. Solutions and ideas to improve school routes are suggested in final evaluation of road safety plan of Primary school Juršinci. Dangerous places and routes are marked on the plan. Safer routes are marked in green.
Sekundarne ključne besede: traffic;pupils;traffic education;safety;road safety plan;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk
Strani: 140 f., [5] f. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;
ID: 18100