študija primera

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

sodelovalno poučevanje;razredni učitelji;inkluzivni pedagog;učenci s posebnimi potrebami;inkluzija;redna osnovna šola;koristnost sodelovalnega poučevanja;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UP PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [K. Pirc]
UDK: 37.091.312:376(043.2)
COBISS: 54927107 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1110
Št. prenosov: 151
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: co-teaching;classroom teacher;inclusive educator;pupils with special needs;inclusion;primary school;benefits of co-teaching;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. na Primorskem, Pedagoška fak.
Strani: [10] f., 128 str.
ID: 18121534