diplomsko delo
Aleksandra Damjanić (Avtor), Aleš Lisac (Mentor)

Povzetek

Temeljni cilj diplomskega dela je podati informacije o vplivu družbenih omrežij na nakupne odločitve, posebej pri mlajših generacijah, ki odraščajo z njimi. Življenja si namreč ni mogoče predstavljati brez tehnologije in pametnih naprav ter njihove vsebine – posebej omrežij, ki nam nudijo neomejeno število informacij in številne interaktivne možnosti. Kakšen je torej pravzaprav vpliv družbenih omrežij na nas in kakšne posledice ima na naša življenja? Trenutno je na družbenih omrežjih več bilijonov uporabnikov. Omrežja ne ponujajo samo sledenja drugim uporabnikom in komunikacijskih storitev, ampak tudi video klice, iskanje poslov, nakupovanje itd.

Ključne besede

družbena omrežja;nakupovanje;potrošniško vedenje;nakupne odločitve;komunikacijske storitve;tehnologija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: GEA College - FP - Gea College - Fakulteta za podjetništvo
Založnik: [A. Damjanić]
UDK: 339.138(043.3)
COBISS: 145497859 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 214
Št. prenosov: 29
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 0021604
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: GEA College, Fak. za podjetništvo
Strani: 49 str.
ID: 18285972