diplomsko delo
Povzetek
Veliko je napisanega in povedanega o tem, kako potrebna je igra za predšolskega otroka in da se predšolski otrok mora igrati - veliko igrati. Starši so tisti, ki morajo svojemu otroku zagotoviti igro in jo spodbujati. Upoštevati želje, potrebe in interese svojega predšolskega otroka. Za dobro in kakovostno igro so potrebne tudi igrače oz. igralni material, zato ni vseeno, kaj starši ponudijo svojemu predšolskemu otroku. Pomembno je predvsem, da igrača ustreza otrokovi razvojni stopnji. Še tako dobra igrača je za predšolskega otroka slaba, če ni primerna za njegovo starost. V teoretičnem delu diplomskega dela sem v ospredje postavila igro - kaj igra sploh je, kakšna je njena vloga in kakšen je njen pomen za predšolskega otroka. Kaj predstavljajo igrače pri otrokovi igralni dejavnosti. Predstavljena je vloga staršev pri sodelovanju v otroški in pri izbiri igrač za njihovega predšolskega otroka. V raziskovalnem delu diplomskega dela so predstavljeni namen, cilji in hipoteze, ki se jih želela doseči. V tem delu so predstavljeni rezultati raziskave, narejene med starši vrtca 'Otona Župančiča'. V raziskavi so zastavljena vprašanja, ki se nanašajo na teoretični del diplomskega dela.
Ključne besede
predšolska vzgoja;predšolski otroci;družina;vloga;igra;igrače;diplomska dela;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2010 |
Izvor: |
Maribor |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM FF - Filozofska fakulteta |
Založnik: |
[B. Frank] |
UDK: |
373.2(043.2) |
COBISS: |
17739272
|
Št. ogledov: |
3362 |
Št. prenosov: |
417 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
THE ROLE OF THE FAMILY OF PRESCHOOL CHILDREN AT PLAY |
Sekundarni povzetek: |
Much is written and told about this, how a preschool child requires play and that preschool child must to play - a lot to play. Parents are those, that they must assure their child play and her to encourage. To consider of wish, needs and interests own preschool child. For good and well play are of necessary also of toy and materials, that's why is not still what parents offer to own preschool child. It is above all important, that a toy suits a child phase of development. A still so good toy is bad for a preschool child, if she isn't suitable for his age. In theoretical part of dissertation am to top priority put play - what at all play is, what kind of is her submission and her meaning is some for a preschool child. Toys are presenting something at child activity. Submission of parents at cooperation within child play is introduced and at choice of toys for their preschool child. Intention, goals and hypotheses is introduced within research part of a dissertation, that I wanted to achieve them. Results of research are introducedin this work, performed between parents of kindergarten 'Oton Župančič'. Questions are asked in research, that they refer to theoretical part of a dissertation. |
Sekundarne ključne besede: |
preschool child;play;toys;a good toy;family; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo |
Strani: |
111 f., [7] f. pril. |
Ključne besede (UDK): |
social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;kinds of school providing general education;vrste šol;ki zagotavljajo splošno izobrazbo; |
ID: |
18595 |