skupinsko magistrsko delo
Nejc Mlakar (Avtor), Zala Kržan (Avtor), Luka Tomat (Mentor), Mojca Indihar Štemberger (Član komisije za zagovor), Marko Budler (Član komisije za zagovor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

prodaja na drobno;spletna trgovina;informatika;informacijska tehnologija;organizacija;promocija;elekronsko trženje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [N. Mlakar
UDK: 004.7
COBISS: 137662211 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Guidelines for the development of online store and its effective online promotion
Sekundarne ključne besede: retail trade;online shopping;informatics;information technology;organization;promotion;electronic marketing;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: VI, 95 str.
ID: 18647246
Priporočena dela:
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, primer spletnih nakupov
, Amazon FBA in Dropshipping