diplomsko delo

Povzetek

Diplomsko delo z naslovom Vloga vzgojitelja pri opisnem ocenjevanju v 1. razredu devetletne osnovne šole v teoretičnem delu obravnava preverjanje in opisno ocenjevanje znanja. V sklopu ocenjevanja znanja je namenjenih tudi nekaj besed o portfoliu. V nadaljevanju so predstavljene komunikacija med učiteljem in vzgojiteljem pri ocenjevanju ter vrste komunikacije. Na koncu je poudarjena pomembnost timskega dela med učiteljem in vzgojiteljem, vloga le-teh v timu, ter prednosti in slabosti pri timskem načrtovanju.

Ključne besede

predšolska vzgoja;osnovne šole;prvi razred;devetletka;opisno ocenjevanje;vzgojitelji;vloga;portfolio;komunikacija;timsko delo;diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FF - Filozofska fakulteta
Založnik: [K. Košnik]
UDK: 37(043.2)
COBISS: 18208520 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2888
Št. prenosov: 278
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: THE ROLE OF PRE-SCHOOL TEACHERS IN THE DESCRIPTIVE GRADING SYSTEM IN THE 1ST CLASS OF THE NINE-YEAR PRIMARY SCHOOL
Sekundarni povzetek: The theoretical part of the diploma paper entitled The role of a preschool teacher in descriptive grading in the first grade of the nine-year elementary school discusses the examination system and the system of descriptive grading. The examination section also briefly discusses the role of a portfolio. The following describes the communication between the teacher and the prescool teacher regarding the examination, and types of communication. The final part pocuses on the significance of teamwork between teachers and preschoo teachers, their roles in the team, and pros and cons of team planning.
Sekundarne ključne besede: preschool teacher;descriptive grading;portfolio;communication;teamwork.;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Strani: 65 f., [7] f. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;
ID: 19119