magistrsko delo
Nejc Zemljarič (Avtor), Dragica Haramija (Mentor)

Povzetek

Magistrsko delo Analiza izbranih slikanic za drugi razred osnovne šole obsega teoretični in praktični del. V teoretičnem delu je podrobno predstavljena teorija slikanice po monografiji Poetika slikanic. Avtorici monografije sta profesorici Dragica Haramija in Janja Batič. Opisana je definicija slikanice, njeno parabesedilo, interakcija med besedilom in ilustracijo. Prav tako so opisani elementi slikanice, ki sestavljajo slikanico, predstavljena je tudi bralna pismenost. V nadaljevanju so analizirane vse izbrane slikanice po teoriji raziskovalk Haramija D. in Batič J. V praktičnem delu so opisane dejavnosti branja slikanic v razredu ter dejavnosti po prebranem. Pri praktičnem delu so sodelovali učenci drugega razreda ene izmed osnovnih šol v Podravju. Skupaj smo prebrali slikanice, se o njih pogovorili in odgovorili na nekaj vprašanj. Zbrane odgovore smo zbrali in jih vključili v magistrsko delo.

Ključne besede

magistrska dela;teorija slikanic;analiza slikanic;bralna pismenost;drugi razred;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [N. Zemljarič]
UDK: 373.3:821-93.09(043.2)
COBISS: 158691331 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 3
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Analysis of selected picture books for the second grade of primary school
Sekundarni povzetek: The master's thesis Analysis of selected picture books for the second grade of primary school includes a theoretical as well as practical part. In the theoretical part, the theory of picture books is presented in detail according to the monograph Poetics of picture books. The authors of the monograph are professors Dragica Haramija and Janja Batič. The definition of a picture book, its paratext, interaction between text and illustration is described, together with the elements that form the picture book. Reading literacy is also introduced. Next, all the selected picture books are analysed according to the theory of researchers Haramija D. and Batič J. In the practical part, the activities of reading picture books in class and activities after reading are described. The second-grade pupils of one of the primary schools in Podravje region participated in the practical work. We read the picture books together, talked about them and answered some questions. We collected the answers given and included them in the thesis.
Sekundarne ključne besede: master theses;picture book theory;picture book analysis;reading literacy;second grade;Slikanice;Knjige in branje;Knjižna ilustracija;Osnovne šole;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (X, 69 str.))
ID: 19190417