diplomsko delo
Laura Horvat (Avtor), Jurka Lepičnik-Vodopivec (Mentor), Branka Čagran (Komentor)

Povzetek

Namen diplomskega dela je bil pobliže spoznati pomen ravnateljevanja in njegovega vplivanja na kakovost vzgojno-izobraževalnega procesa. S pomočjo anketnega vprašalnika je bila izvedena raziskava na vzorcu 170-ih učiteljev. Z deskriptivno in kavzalno-neeksperimentalno metodo empiričnega pedagoškega raziskovanja je bilo preučeno mnenje učiteljev o vplivu ravnateljevega značaja in stila vodenja na kakovost vzgojno-izobraževalnega procesa, njegovem vplivu na odnos med starši učencev in šolo ter družbenim okoljem, ravnateljevem vplivu na šolsko klimo in na uvajanje sprememb. V okviru tega pa še obstoj razlik glede na delovno dobo in delovno mesto učiteljev.

Ključne besede

pedagogika;osnovne šole;vzgoja;izobraževanje;ravnatelji;kakovost;učitelji;starši;šola;spremembe;uvajanje;šolska klima;diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FF - Filozofska fakulteta
Založnik: [L. Horvat]
UDK: 37(043.2)
COBISS: 18953480 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2548
Št. prenosov: 347
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Headmastership and quality of the educational process in primary schools
Sekundarni povzetek: The purpose of the graduation thesis was to take a closer look at the significance of headmastership and its influence on the quality of the education system. A research was carried out by means of a questionnaire on a sample of 170 teachers. By using a descriptive and causal non-experimental method of empirical pedagogic research approach, the opinion of teachers about the effect of a headmaster's character and management style on the quality of the education system was studied, as well as their influence on the relationship among the students' parents, school and social environment, and the headmaster's influence on school atmosphere and on implementing changes. Within this framework, the existence of differences with regard to the length of service and the teacher job roles was also studied.
Sekundarne ključne besede: teacher;headmaster;parents;school;implementing changes;school atmosphere.;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Filozofska fak., Oddelek za pedagogiko
Strani: 133 f.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;
ID: 19791