diplomsko delo
Povzetek
V diplomskem delu z naslovom Vprašanja pri pouku družbe v 4. razredu devetletne osnovne šole smo se v teoretičnem delu sprva osredotočili na pregled vprašanj skozi čas. Poglobljeno smo opisali vprašanja pri pouku, predstavili vprašanja v različnih učnih metodah ter opisali značilnosti učiteljeve strategije spraševanja. Predstavili smo določene klasifikacije vprašanj, izpostavili pa klasifikacijo po Marentič Požarnik in Plut Pregelj. V empiričnem delu smo predstavili izsledke raziskave, ki je temeljila na protokolu. S protokolom smo spremljali 75 učnih ur pouka družbe v 4. razredu. Želeli smo proučiti in raziskati, katere vrste vprašanj učiteljev in učencev glede na nivo prevladujejo pri pouku družbe v 4. razredu. Zanimalo nas je tudi, ali obstajajo razlike med učitelji v zastavljanju vprašanj glede na leta delovnih izkušenj v neposredni pedagoški praksi. Ugotovili smo, da so večino vprašanj pri pouku družbe postavili učitelji. Prevladovala so predvsem vprašanja nižjega nivoja. Statistično značilnih razlik med učitelji glede na leta delovnih izkušenj v pedagoški praksi nismo odkrili.
Ključne besede
razredni pouk;družba;pouk;vprašanja;devetletka;osnovne šole;četrti razred;učitelji;učenci;nižji nivo;višji nivo;diplomska dela;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2012 |
Izvor: |
Sodinci |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
[T. Marinič] |
UDK: |
37(043.2) |
COBISS: |
18991624
|
Št. ogledov: |
6906 |
Št. prenosov: |
595 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
ASKING QUESTIONS IN SOCIAL EDUCATION IN THE FOURTH GRADE OF (NINE-YEAR) PRIMARY SCHOOL |
Sekundarni povzetek: |
In this diploma work, entitled Questions in 4th grade science class in primary school, the theoretical work is initially focused on the examination of forming questions over time. We thoroughly describe the use of questions in class, present questions in a variety of teaching methods and describe the charac-teristics of teachers' questioning strategies. We present certain classifications of questions, pointing out the classification written by Marentič Požarnik and Plut Pregelj. The empirical part presents research findings based on a proto-col. The protocol was used to follow 75 learning lessons in the 4th grade class-room. We wanted to explore and investigate what kind of teachers' and pu-pils' questions prevail based on the level. We were also interested whether there are differences between the teachers' questions taking into consideration their years of work experience. We found that the majority of questions were asked by teachers. Mainly low-level questions dominate. We did not find any statistically significant differences among teachers according to their years of experience. |
Sekundarne ključne besede: |
society;teachers;pupils;lower taxonomy level questions;higher taxonomy level questions; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk |
Strani: |
80 f., [7] f. pril. |
Ključne besede (UDK): |
social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk; |
ID: |
19818 |