diplomsko delo
Lena Zebec (Avtor), Tina Tomažič (Mentor), Irena Lovrenčič Držanič (Komentor)

Povzetek

Razumevanje vedenja potrošnika je ključnega pomena v trženju, saj je ta končni uporabnik številnih izdelkov in storitev. Raziskali smo vlogo barve embalaže pri prepoznavnosti blagovne znamke in nakupnih odločitev glede na starost in spol potrošnika. Raziskava temelji na analizi literature, ki zajema vedenje potrošnika, nakupni proces, embalažo in psihologijo barv. Empirični del je izveden s pomočjo anketnega vprašalnika. Raziskava potrjuje, da je vpliv barve embalaže pomemben pri prepoznavanju blagovnih znamk. Ugotovili smo, da so cena, blagovna znamka in količina izdelka poleg barve embalaže prav tako ključnega pomena.

Ključne besede

potrošnik;nakupni proces;embalaža;psihologija barv;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [L. Zebec]
UDK: 336.1:159.937.515(043.2)
COBISS: 181763587 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 378
Št. prenosov: 35
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Psychological influence of packaging color on the purchasing process
Sekundarni povzetek: Understanding consumer behaviour is crucial in marketing as consumers are the ultimate users of many products. We investigated the role of packaging color in brand recognition and purchasing decisions based on the age and gender of consumers. The research is based on a literature analysis encopassing consumer behavior, the buying process, packaging and the psychology of colors. The empirical part involves the use of a survery. The study confirms that the influence of packaging color is significant in brand recognition. We found that price, brand and product quantity are also important alongside packaging color in influencing consumer choices.
Sekundarne ključne besede: consumer;buying process;packaking;color psychology;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (VI, 48 f.))
ID: 20006509
Priporočena dela:
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih sistemov