magistrsko delo
Maša Zidanšek (Avtor), Borut Milfelner (Mentor)

Povzetek

Informacijska tehnologija je v vsakem podjetju postala ena izmed ključnih strategij podjetja, brez nje podjetje na trgu ni konkurenčno in ne more kakovostno ter učinkovito delovati. V današnjem času že zelo težko ločimo informacijsko tehnologijo in poslovanje samega podjetja. Informacije so postale največja konkurenčna prednost podjetja. Pričakovanja odjemalcev so vedno večja in bolj zahtevna, ker se informacijska tehnologija hitro razvija. Podjetja v IT panogi se morajo usmerjati v svojo konkurenčno prednost pred ostalimi ponudniki na trgu, kar je kakovost, storitve, cena in odzivni čas. V magistrski nalogi smo ugotavljali, kako blagovna znamka UnistarPRO podjetja Unistar LC d. o. o., Ljubljana pozicionira na slovenskem B2B trgu. Podjetje Unistar LC d. o. o., Ljubljana in podjetja X, Y, Z smo primerjali po različnih kriterijih; primerjali smo kakovost, ceno, odzivne čase in izkušnjo odjemalca. Anketiranci ocenjujejo, da ima UNISTAR LC d. o. o. v primerjavi z ostalimi tremi podjetji najvišjo kakovost storitve, najvišjo ceno, skoraj najvišjo hitrost odziva, z njimi imajo anketiranci najboljšo izkušnjo, prav tako pa menijo, da je ugled znamke najvišji. Ker se IT razvija zelo hitro, se morajo podjetja v IT panogi hitro prilagajati tem spremembam, da obdržijo svojo konkurenčnost na trgu. Te prednosti se kažejo v kakovosti storitev, ceni in odzivnem času.

Ključne besede

marketing;blagovne znamke;pozicioniranje;informacijska tehnologija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: M. Zidanšek
UDK: 658.626:004
COBISS: 185804803 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 28
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Measuring the position of the UnistarPRO brand, Unistar LC d. o. o., Ljubljana
Sekundarni povzetek: Information technology has become one of the company's key strategies in every company, without information technology which the company is no longer competitive in the market and cannot exist. Nowadays, it is very difficult to separate information technology and the business of the company itself. Information has become the company’s biggest competitive advantage. Customer expectations are always higher and more demanding as information technology evolves at the speed of light. Therefore, companies in the IT industry need to focus on their competitive advantage over other providers in the market, which is quality of service, price and response time. In this Masters Thesis we determined how the UnistarPRO brand of Unistar LC d.o.o., Ljubljana is positioned on the Slovenian B2B market. We compared the company with competing companies X, Y, Z according to a set of different criteria: perceived quality, price, reponse times and customer experience. Respondents estimate that UNISTAR LC d.o.o. compared to the other three companies, they have the highest quality of service, the highest price, almost the highest response speed, they have the best experience with them, and they also think that the reputation of the brand is the highest.
Sekundarne ključne besede: Brand;positioning;marketing;information technology;consumer.;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (III, 78 str., 5 str. pril.))
ID: 20211186