na študijskem programu 2. stopnje Matematika
Katja Arnuš (Avtor), Igor Pesek (Mentor)

Povzetek

Matematika je šolski predmet, ki velja za manj priljubljenega in težje učljivega. Iz tega razloga želijo učitelji učencem približati matematično snov z različnimi učnimi pristopi. Eden izmed pristopov je uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT), kamor spada poučevanje z mikrosvetovi. Čeprav začetki mikrosvetov segajo v 80. leta prejšnjega stoletja, se v šolstvu še niso uveljavili. V magistrskem delu je opisano, kako mikrosvetove uporabiti pri poučevanju. Pri tem sta izpostaviljena vloga učitelja in pomen mikrosvetov za učence. Predstavljen je mikrosvet za poučevanje lastnosti in transformacij funkcij v gimnazijah, s katerim je opisano, kako mikrosvet implementirati v pouk in s pomočjo raziskovalnega učenja obravnavati učno snov.

Ključne besede

magistrske neloge;mikrosvet;artefakt;instrument;instrumentalizacija;konstrukcionizem;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Založnik: [K. Arnuš]
UDK: 37.091.3:51(043.2)
COBISS: 172231427 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 32
Št. prenosov: 5
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Microworlds in mathematics education
Sekundarni povzetek: Mathematics is a school subject that is considered less popular and harder to learn. For this reason, teachers want to approach mathematics with different teaching approaches. One approach is the use of information and communication technology (ICT), which includes teaching with microworlds. Although the beginnings of microworlds date back to the 1980s, they have not become established in education. In the master thesis is described how to use microworlds in teaching. The role of the teacher and the importance of microworlds for students are highlighted. There is presented a microworld for teaching properties and transformations of functions in grammar schools. It describes how to implement the microworld in the classroom and thus learning through exploration.
Sekundarne ključne besede: master theses;microworld;artefact;instrument;instrumentalisation;constructionism;Učenje in poučevanje;Matematika;Informacijsko-komunikacijska tehnologija;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Strani: X, 57 f.
ID: 20439661
Priporočena dela:
, na študijskem programu 2. stopnje Matematika
, na enovitem magistrskem študijskem programu Predmetni učitelj, izobraževalna matematika in izobraževalna kemija