diplomsko delo
Luka Sanković (Avtor), Goran Vukovič (Mentor), Alenka Brezavšček (Komentor)

Povzetek

Nogometni klub Velesovo je športna organizacija, ki skrbi za razvoj mladih nogometašev ter tekmovanja vseh selekcij v slovenskih nogometnih ligah. Poleg tega, da izvaja program nogometne šole, je klub neposredno vpet v segment marketinga. V prvem delu bomo predstavili teoretične temelje marketinga, športnega marketinga ter natančneje opisali področje sponzorstva. V nadaljevanju bomo izpostavili probleme, s katerimi se klub sooča v zadnjih obdobjih. V drugem delu smo na podlagi rezultatov anketnega vprašalnika ter usmerjenih intervjujev oblikovali predlogo, ki bi lahko pripomogla k boljšemu delovanju marketinške službe NK Velesovo. Za ključni cilj zaključnega dela smo si zadali pripraviti rešitve na področju digitalnega marketinga s poudarkom na večji prepoznavnosti kluba ter učinkovitejšem izvajanju sponzorskih aktivnosti s pomočjo spletnih platform ter povečanju vpisa mlajših otrok v nogometno šolo. Menimo, da smo dosegli vse zastavljene cilje zaključnega dela.

Ključne besede

Marketing v športu;sponzorstvo;digitalni marketing;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [L. Sanković]
UDK: 658.8
COBISS: 189589763 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 28
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Marketing in the football club velesovo
Sekundarni povzetek: Football club Velesovo is a sport organisation with the primary task of developing young football players and competing in Slovenian football leagues in all age groups. In addition to the organisation of the football school program, the club is also active in marketing activities. The first part of the diploma presents the theoretic foundations of marketing, sports marketing and more specifically focuses on sponsorships. The next segment explains the problems the club has been facing in the last couple of years. Based on the results of the survey and targeted interviews, we prepared recommendations that could improve the functioning of the marketing department of Football club Velesovo. The recommendations are presented in the second part of the diploma. The final goal of the diploma was to present digital marketing solutions with emphasis on increased visibility of the club, more efficient implementation of sponsor activities on digital platforms and to increase the number of participants in the football school. We believe that we have attained all the objectives of the thesis.
Sekundarne ključne besede: Trženje;Športna društva;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede
Strani: VI, 61 f.
ID: 22420396