diplomsko delo
Mojca Vitez (Avtor), Olga Denac (Mentor)

Povzetek

V teoretičnem delu diplomskega dela je predstavljena igra predšolskih otrok, njen razvoj in vrste igre. Podrobneje so predstavljene glasbene dejavnosti, načini glasbenega izvajanja, poslušanja glasbe in ustvarjanja glasbe. Vključene so tudi glasbeno-didaktične igre, njihova delitev, elementi, cilji in pravila ter pomembnost vloge odraslega. Na osnovi vprašanj anketnega vprašalnika smo želeli izvedeti, v kolikšni meri vzgojiteljice načrtujejo in izvajajo glasbene dejavnosti ter glasbeno-didaktične igre in na katere cilje se v okviru le-tega osredotočajo oz. dajejo večji poudarek. V anketni vprašalnik smo zajeli tudi mnenja strokovnih delavk, katerim dejavnostim in vrstam glasbeno-didaktičnih iger največ interesa posvečajo predšolski otroci. Rezultati pridobljenih odgovorov so pokazali, da vzgojiteljice glasbene dejavnosti in glasbeno-didaktične igre izvajajo pogosteje, kakor smo pričakovali. Podrobna analiza podatkov je prikazana v empiričnem delu.

Ključne besede

diplomska dela;glasbeno didaktične igre;Pomurska regija;načrtovanje vzgojiteljic;predšolski otroci;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [M. Vitez]
UDK: 373.2.015.31:78(043.2)
COBISS: 187674371 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 22
Št. prenosov: 2
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: The planning of musical didactic games in the Pomurje region
Sekundarni povzetek: The theoretical part of the thesis presents the play of the preschool children, its development, and types of play. The musical activities, ways of performing music, listening to music, and creating music are presented in more detail. Musical didactic games, their division, components, aims and rules, and the significance of the adult's role are also included. Based on the questions in the questionnaire, we wanted to know to what extent the teachers plan and implement music activities and musical didactic games and what objectives they focus on or give more emphasis to in this context. The questionnaire also included the opinions of the professionals on the activities and types of musical didactic games that preschool children are most interested in. The results obtained from the responses of the teachers revealed that they practise musical activities and musical didactic games more often than expected. A detailed analysis of the collected data is presented in the empirical part.
Sekundarne ključne besede: theses;musical didactic games;Pomurje region;teacher planning;preschool children;Predšolska vzgoja;Glasbena vzgoja in izobraževanje;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (IX, 48 str.))
ID: 22728414